PARKERENEINDHOVEN-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Parkeren

#
Parkeer ik altijd overdekt?

Dit verschilt per parkeeraanbieder. Wij zetten per aanbieder neer waar u gaat parkeren. Dit kan overdekt en onoverdekt zijn. Als beide opties mogelijk is, dan kun u tijdens het reserveren aangeven welke optie u wilt.

#
Wat zijn de parkeervormen?

Er zijn 4 vormen van parkeren die wij aanbieden: Shuttle parking, Valet parking, Park & Walk en Park, Sleep & Fly. Lees alles over deze varianten bij de parkeervormen.

#
Wat als ik de parking niet op tijd kan bereiken?

Als u onverwachts te laat aankomt op het parkeerterrein, dan kunt u het beste contact opnemen met de parkeeraanbieder. Het telefoonnummer van de aanbieder staat in uw bevestigingsmail. U geeft aan de telefoon door hoe laat u verwacht aan te komen. Ook kunt u de contactgegevens van de aanbieder vinden in uw account op Parkereneindhoven-airport.nl.

#
Wat moet ik doen bij vertraging van mijn vlucht?

Als uw vlucht vertraging heeft, dan is het begrijpelijk dat u uw auto niet op de afgesproken tijd kunt ophalen. De parkeeraanbieders houden doorgaans de vluchttijden en de vertragingen in de gaten. Toch kunt u voor de zekerheid contact opnemen met de parkeeraanbieder. In de reserveringsbevestiging en in uw account ziet u de contactgegevens van de desbetreffende parkeeraanbieder.

#
Hoelang duurt het voordat ik op het vliegveld ben?

Bij het gebruik van de Valet service rijdt u direct richting de luchthaven. Bij de luchthaven staat een parkeermedewerker op u te wachten. De voertuig inspectie en het overnemen van uw auto zal doorgaans geregeld zijn in 5 minuten. U kunt altijd zelf nog aangeven een filmpje te maken van uw auto, als de parkeermedewerker geen voertuig inspectie uitvoert. Dit om mogelijke misverstanden te voorkomen.

#
Kan ik parkeren als ik mindervalide ben?

Er zijn drie parkeervormen die u kunt gebruiken. Bij de Valet service hoeft u niet in een andere voertuig te zitten dan uw eigen auto. Deze service is daarom prima voor mindervaliden. Als de rolstoel ingeklapt kan worden, dan kunt u ook gebruikmaken van de Shuttle service. Ook parkeerterrein met de vorm Park & Walk is prima om te gebruiken. Bij deze parkeervorm hoeft u niet in een transfer te zitten.

#
Wat moet ik doen bij schade?

Als uw auto tijdens het parkeren schade heeft opgelopen, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zetten de klacht door naar de parkeeraanbieder waar de schade is opgelopen.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe