PARKERENEINDHOVEN-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Reserveren

#
Online reserveren, hoe werkt het?

Heel gemakkelijk! Eerst selecteert u de juiste luchthaven en vult u de vertrek- en aankomstdatum in. Op de pagina verschijnt er dan een overzicht met alle beschikbare parkeeraanbieders voor die data. Deze kunt u gaan vergelijken. Zodra u de gewenste parkeerplaats heeft gevonden, kunt u direct op onze website reserveren. U vult de nodige gegevens in en kunt direct betalen. Dit gaat via een veilig betaalsysteem. Na het reserveren ontvangt u een reserveringsbevestiging in uw mail- of spambox.

#
Welke datum moet ik invullen bij het vergelijken?

Bij het vergelijken vul je de begindatum vanaf de dag dat je auto geparkeerd staat op het terrein. De parkeeraanbieders berekenen verschillend de prijzen van een parkeerplaats. Maak daarom een goede inschatting van het moment dat u uw auto parkeert. Stel, u parkeert uw auto op 9 juli om 22:00, dan betaalt u ook voor de dag van 9 juli.

#
Klopt het dat de prijs wijzigt als ik de aankomst- en/of vertrektijd wijzig?

Het kan voorkomen dat de prijs verandert als u een andere tijd invult. Het verschilt per aanbieder hoe zij de prijzen hebben berekent. Sommige aanbieders werken met dagdelen en andere aanbieders werken met prijzen over hele dagen.

#
Welke tijd vul ik bij het reserveren in?

Bij de shuttle service vult u de tijd dat u verwacht aan te komen bij de parkeerplaats. Voor de afhandelingstijd en de reistijd naar het vliegveld kunt u het beste een half uur aanhouden. Voor de terugkomst kunt u de tijd invullen dat u verwacht klaar te staan voor de shuttle bus. Houd hiervoor ongeveer 1 uur aan na het landen. Bij de Valet service vult u de tijd in dat u aankomt op het vliegveld. Voor de terugkomst vult u wederom de tijd in dat u verwacht klaar te staan bij het vliegveld. Dit is meestal 1 uur na de landing. Om deze wachttijd zoveel mogelijk te beperken, kunt u het beste direct na de landing contact opnemen met de aanbieder.

#
Hoe weet ik of mijn reservering klopt?

U ontvangt een reserveringsbevestiging in uw mailbox. Na de betalingsvoltooiing zetten wij automatisch de reservering door naar de parkeeraanbieder. Maak bij het reserveren een gratis account aan op Parkereneindhoven-airport.nl. In uw account kunt u namelijk uw gegevens en reservering bekijken. Als u binnen 24 uur geen mail heeft ontvangen over de bevestiging in uw mail- of spambox, controleer dan uw reservering in uw account. Hier kunt u de reserveringsbevestiging opnieuw laten verzenden. Als u niet kunt inloggen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Stuur hiervoor een e-mail met daarin uw gegevens. Is dit op de dag van het parkeren? Bel dan eerst de parkeeraanbieder op.

#
Ik weet mijn vluchtgegevens (nog) niet. Kan ik al wel reserveren?

Ja, dat kan. De goedkoopste prijzen zijn vaak als eerste weg. Daarom kunt u het beste er vroeg bij zijn. De tijden die u invult zijn slechts een indicatie. Aan de hand van deze tijden bepalen de parkeeraanbieders hoeveel personeel zij nodig hebben. De tijden van de vlucht worden vaak genoemd in de bevestigingsmail. Zodra u deze heeft, kunt u deze tijden doorsturen per e-mail, telefonisch of per chat.

#
Zijn er nog parkeerplaatsen beschikbaar?

Als u de juiste data invult bij het desbetreffende vliegveld, dan krijgt u automatisch de parkeerlocaties te zien die beschikbaar zijn voor die data. Deze informatie wordt elke keer weer bijgewerkt als u opnieuw zoekt. Wanneer u dus parkeeraanbieders ziet staan bij uw ingevulde aankomst- en vertrektijd, dan weet u zeker dat nog parkeerplaatsen beschikbaar zijn.

#
Wanneer kan ik het beste reserveren?

Zodra u weet dat u een parkeerplaats nodig heeft, kunt u al reserveren. Hoe eerder u reserveert, hoe meer keuze u heeft uit de parkeeraanbieders. De goedkope parkeerplaatsen zullen als eerste geboekt worden. Daarom kunt u vooral tijdens het hoogseizoen en de vakantieperiodes het beste er vroeg bij zijn. De drukte maakt het krijgen op een parkeerplaats een stuk lastiger. Boek minstens 1 week van te voren een parkeerplaats.

#
Voor hoeveel auto’s kan ik reserveren?

Bij het invullen van de gegevens tijdens het boeken kunt u aankruisen voor hoeveel auto’s u een parkeerplek wilt reserveren. Als het aantal auto’s nog wijzigt nadat u al heeft gereserveerd kunt u een e-mail sturen met uw gegevens en de wijziging naar contact@parkcare.nl.

#
Kan ik de reservering wijzigen/annuleren?

Een wijziging kunt doorvoeren door een e-mail te sturen naar contact@parkcare.nl. Wij verzoeken u vriendelijk om uw gegevens en de gewenste wijziging in deze mail te zetten. Ook kunt u gebruikmaken van het contactformulier op Parkereneindhoven-airport.nl. Om uw reservering te annuleren kunt u via uw account op Parkereneindhoven-airport.nl dit aangeven. Voor de terugbetaling kunt u kijken in de algemene voorwaarden die op het reserveringsformulier staat.

#
Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen?

Binnen 24 uur na uw reservering ontvangt u een bevestigingsmail van uw reservering. Check hiervoor zowel uw mailbox als uw spambox. Niks ontvangen? Probeer eerst in te loggen op Parkereneindhoven-airport.nl. Als u geen contact heeft kunt u contact opnemen met ons per chat, per e-mail of telefonisch.

#
Ik kom met een andere auto. Mag dit?

U kunt tussen het reserveren en het parkeren besluiten om met een andere auto te komen. Neem contact op met de parkeeraanbieder als dit één dag voor het parkeren is. Weet u het al eerder? Stuur dan een e-mail naar contact@parkcare.nl met uw gegevens en het kenteken van de auto waarmee u gaat parkeren.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe